Saturday, May 25, 2013

Amalan untuk memusnahkan sel kanser

BY SK Jeram Batu 20 Selangor No comments

Amalan untuk memusnahkan sel kanser sebagai rujukan jika memerlukan dan untuk dikongsi bersama. Sejenis penyakit yang sangat digeruni oleh setiap orang. Semoga dijauhkan kita semua dari penyakit seumpama ini.


Katakan, "Tak nak pada rokok".
Rokok boleh menyebabkan kanser. Kajian menyatakan bahawa, perokok menyumbang 30% kematian berbanding sakit-sakit lain di USA.

Penyelidik Dr. Afzal dari Denmark menyatakan tahap Vitamin D di kalangan perokok lebih rendah daripada purata (14.8 ng / ml dan 16.4 ng / ml masing-masing).

Ikan Salmon.
Keputusan ini menunjukkan bahawa, mungkin, tidak memberi kesan kepada metabolisme dan fungsi vitamin D, dan yang kedua - sebaliknya, mampu mengurangkan aktiviti bahan-bahan karsinogen yang terkandung dalam asap rokok. Data-data ini adalah sepenuhnya selaras dengan tanggapan yang sedia ada ciri-ciri antikanser vitamin D.

"Ada jurang maklumat mengenai vitamin D telah dipenuhi kami

Salmon pembekal Vit D, pencegah kanser.
dalam kajian ini - kata Dr Nordestgaard, salah satu daripada penyelidik. - Kali pertama kita telah menunjukkan bahawa kekurangan vitamin D meningkatkan risiko tumor hanya mereka yang berkaitan dengan merokok ".

Dan berita baik bahawa anda tidak perlu membeli apa-apa pil! Vitamin D didapati dalam kuantiti yang besar dalam Salmon dewasa yang baik! Jumlah 100 gram ikan setiap hari akan membolehkan anda untuk mendapatkan semua keperluan harian vitamin D.
100gm setiap hari Salmon.

Amalan lain

Lapan surah ini diamalkan dan dibaca untuk memusnahkan sel-sel barah kanser. Jika pesakit dapat membacanya lagi baik. Jika tak terdaya atau kurang baik bacaannya maka boleh minta suami, isteri, ayah, ibu, abang, kakak, adik atau orang lain membaca untuknya.

Selok-eloknya sebelum memulakan bacaan surah di bawah:

1. Istighfar 10x.
2. Salawat Nabi 10x.
3. Al-Fatihah 1x.

Sediakan sebotol secukupnya air yang bersih lagi suci dan setiap kali habis surah dibaca, ditiupkan kepada air. Pesakit di nasihatkan minum air bacaan tiap-tiap hari dan sapu/mandi pada anggota yang kena barah kanser. Insya-Allah kerana sakit dan sembuh semua kekuasaan-Nya.

1. Surah Al Maidah (Ayat 82-91).
2. Surah Al Araf (Ayat 70-81).
3. Surah Ar Ra'd (Ayat 16-28).
4. Surah Al Anbiyaa' (Ayat 38-50).
5. Surah Asy Syu'ara (Ayat 185-227).
6. Surah Az Zummar (Ayat 42-52).
7. Surah Ghafir (Ayat 67-77).
8. Surah Az Zukhruf (Ayat 52-70).

Kepada pembaca tolong sebarkan kepada ahli keluarga dan saudara mara yang sedang mengidap penyakit kanser. Semoga dengan menolong mereka yang sakit, akan juga mendapat pahala dari bacaannya serta pahala kerana menolong sesama hamba yang benar-benar memerlukan pertolongan dan penyembuhan dari-Nya.

Insyallah.

Lihat entri terdahulu: Durian Belanda - pencegah kanser

Sumber - Doa-doa untuk memusnahkan kanser

0 comments:

Post a Comment