Monday, July 22, 2013

Pasport bersejarah milik Orang Terkenal terdahulu

BY SK Jeram Batu 20 Selangor No comments

Albert Einstein.
Semua orang di dunia memerlukan pasport untuk perjalanan di peringkat antarabangsa, walaupun bintang terkenal dan selebriti. Semasa proses permohonan itu, sentiasa ada masa singkat teragak-agak, mengetahui bahawa jika anda mengambil gambar yang tidak baik, imej ditakuti akan berlegar dengan anda untuk kekal sepuluh tahun perjalanan.

Ini koleksi yang luar biasa mengandungi dokumentasi sejarah
orang terkenal dari seluruh abad ke-20. Mujurlah, bintang-bintang ini agak fotogenik, walaupun dalam buku kecil mereka yang
Audrey Hepburn.
dikeluarkan oleh kerajaan.

Berpasangan dengan tandatangan dan cap yang mengandungi tarikh penerbitan, imej adalah contoh yang luar biasa dalam sejarah di depan mata kita. Siri ini termasuk orang-orang seperti Albert Einstein, Ella Fitzgerald, Janis Joplin, Marilyn Monroe, The Kennedy, dan Nelson Mandela.

Selain melihat pemilik asal, ia juga menarik untuk terus membandingkan buku kecil dari segi reka bentuk yang berbeza, warna kertas, dan penempatan foto. Bukankah lucu bahawa buku kecil yang universal yang diperlukan boleh jadi berbeza di seluruh dunia dan di seluruh dekad.

Ella Fitzgerald.
James Joyce.
F. Scott Fitzgerald.
John Lennon.
The Kennedy's.
Rene Magritte.
Virginia Woolf.
Katharine Hepburn.
Nelson Mandela.
Johnny Cash.
Muhammad Ali.
Roy Orbison.
Walt Disney.
Janis Joplin.
Marilyn Monroe.
Sumber : Lostateminor

0 comments:

Post a Comment