Friday, November 30, 2012

Program TV uji ketakutan pengguna lif

BY SK Jeram Batu 20 Selangor No comments

RIO DE JANEIRO - Satu program televisyen cuba meninjau reaksi para pengguna lif apabila mereka melihat hantu, lapor akhbar dalam talian MailOnline kelmarin.

Kamera dipasang dalam lif itu tanpa disedari oleh para pengguna semasa rakaman tersebut dibuat. Dalam program itu, hanya seorang atau dua pengguna sahaja berada di dalam lif tersebut.

Selepas pintu lif itu ditutup, pengguna tersebut tidak menyedari ia sebenarnya tidak bergerak. Cahaya lampu di dalam lif tersebut kemudian terpadam seolah-olah menunjukkan bekalan elektrik terputus.

Semasa bekalan elektrik itu terputus, seorang budak perempuan yang menyamar sebagai hantu dengan membawa anak patung merangkak keluar dari sebuah pintu rahsia.

Apabila cahaya lampu dihidupkan semula, pengguna lif itu terkejut apabila mendapati kanak-kanak perempuan tersebut muncul dengan tiba-tiba.

Wajah kanak-kanak itu yang kelihatan seperti hantu menyebabkan pengguna lif tersebut ada yang menutup mata dengan tangan.

Terdapat juga pengguna lif lelaki yang terus berlari sejurus pintu dibuka. Salah seorang pengguna wanita pernah menjerit apabila melihat 'hantu' itu. - Agensi

Sumber Kosmo! Online 30/11/2012


0 comments:

Post a Comment